• OSVRT NA SAMIT
• SRI MAHEŠVARANANDA
• KAKO POMOĆI
• MATERIJALI ZA NOVINARE
• FOTO MATERIJALI
• SMJEŠTAJ

Humanitarni koncert "SVJETSKI MIR JE U TVOJIM RUKAMA"

Brojni su se hrvatski izvođači odlučili pridružiti inicijativi Njegove Svetosti Paramhanse Svamija Mahešvaranande u aktivnom promicanju poruke mira i tolerancije, te će, kao vidljiv prilog postizanju tog plemenitog cilja nastupiti na humanitarnom koncertu "Svjetski mir je u tvojim rukama".

Na koncertu možete uživati u bogatom hrvatskom folkloru, tradicionalnom plesu, pjesmama i rijetkim i starim instrumentima.

Koncert će se održati
u nedjelju, 9. listopada 2005., od 18,00 do 19,30,
u KD Vatroslava Lisinskoga u Zagrebu (nakon Samita).

Cijena karte je 30 kuna a čista dobit namijenjena je za žrtve rata u Hrvatskoj. Između ostalih, na koncertu će nastupiti KUD Uljanik (Pula), KUD Filip Dević (Split), KUD Bukovac (Zagreb), Putokazi (Rijeka), Dunja Knebl i mnogi drugi…

Radujemo se vašem dolasku!

GORAN KARAN

Goran Karan je rođen 2. travnja 1964. u Splitu.
Početkom 80-tih počinje se baviti glazbom. Solo-karijeru započinje 1997. godine, a 1998. osvaja "Zadar-fest" s pjesmom "Kazna mi je što te ljubim". Krajem 1998. godine u Beču nastupa u glavnoj muškoj ulozi u mjuziklu "Rock It" u teatru "Ronacher" u bečkoj produkciji sastavljenoj od osam najpopularnijih mjuzikla od kraja 60-tih godina naovamo: "Jesus Christ Superstar", "Grease", "Hair", "Tommy", itd.
Goran Karan 1999. objavljuje svoj prvi solo album. Ploča je bila najprodavanija te godine u Hrvatskoj i postala je platinasta. Iste godine on pobjeđuje na najprestižnijem hrvatskom festivalu "Melodije hrvatskog Jadrana" s Runjićevom pjesmom "Prozor kraj đardina". U anketi "Slobodne Dalmacije" proglašen je "Pjevačem godine", kao i u izboru i glasanjima brojnih drugih listova i radio postaja u Hrvatskoj. Pjesma "Lipa si, lipa" pobijedila je na festivalu "Hit ljeta" u Puli.
Goran Karan imao je do sada niz značajnijih koncerata. Vrlo uspješno nastupa kao samostalni izvođač, te je zbog velikog interesa u veljači i ožujku 2000. godine održao četiri velika solistička koncerta u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski". Televizijska snimka koncerta na splitskom Peristilu (ljeto 1999. godine) nominirana je za svjetski TV festival "Zlatna ruža Montreauxa". U lipnju 2000. godine Goran Karan održao je uspješnu turneju na Zapadnoj obali Sjedinjenih Država, a kraj turneje "Kao da te ne volim" obilježio je spektakularnim koncertom na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu, kojeg je snimala Hrvatska radiotelevizija.
Na "Dori 2000" s pjesmom "Kad zaspu anđeli" Goran Karan osvaja prvo mjesto i na natjecanju "Eurosong" za pjesmu Eurovizije u Stockhlomu zastupa Hrvatsku gdje osvaja deveto mjesto. Prestižna diskografska nagrada "Porin 2000" pripala mu je tri puta i to za "Najbolji album zabavne glazbe", za "Najbolju mušku vokalnu izvedbu" i "Najbolju vokalnu suradnju" (duet s Oliverom Dragojevićem).
Iste godine će nastupit će na "Zagrebfestu", održati turneje po Hrvatskoj, Sloveniji, Švicarskoj, Njemačkoj, Francuskoj i Slovačkoj.
Krajem 2001. godine Karan je boravio u Turskoj gdje je imao nekoliko nastupa u sklopu promotivne turneje. Nastupi su izuzetno medijski popraćeni, intervjui za 10 Tv postaja kao i za časopis Cosmopoliten.
2003. godina je započela sa turnejom po Kanadi, zatim je sljedila turneja po Australiji i Novom Zelandu te priprema naslovne uloge u hrvatskom mjuziklu Zdenka Runjića "Grgur"
Godina 2005, izuzetno je uspješna. Naime, sa skladbom Ružo moja bila pobijedio je na dva prestižna festivala; Splitu i Sunčanim skalama u Herceg Novom. Na Kninfestu sa svojom pjesmom Lipo misto osvojio je 5 nagrada. U međuvremenu je izdao novi, peti album "Od srca do usana" te održava koncerte širom Hrvatske, Slovenije, BIH, SiCG, Austrije, Švicarske, a krajem godine putuje na veliku turneju po Australiji i Novom Zelandu.

KUD BUKOVAC

Kulturno umjetničko društvo "Bukovac" jedno je od najstarijih folklornih društava u Zagrebu i Hrvatskoj koje dugi niz godina njeguje kulturnu baštinu i narodne običaje ovog dijela Hrvatske .
Još davne 1935. i 1936. godine HSPD "Bukovac" nastupio je na prvoj i drugoj Smotri Hrvatskih seljačkih pjevačkih zborova u Zagrebu. Među prvim nastupima ovog sastava zabilježen je i nastup grupe iz Gornjeg Bukovca na smotri Seljačke sloge u Zagrebu 16.6.1940.godine. Nakon kraće stanke, inicijativom građana Bukovca, 1976.godine ponovo se osnovalo i aktiviralo kulturno umjetničko društvo "Bukovac".
Društvo od tada neprekinuto sudjeluje na gradskim i općinskim smotrama folklora te na raznim drugim priredbama. Ono je poznato i izvan granica naše države - dva puta je nastupilo na Oktoberfestu, na Konferenciji o svjetskom miru u Beču, na festivalu folklora u Čehoslovačkoj, gostovali su i na priredbama kod Gradišćanskih Hrvata. Jedan od nastupa bio je na gala koncertu najuspješnijih gospodarstvenika Austrije na koji su bile pozvane i novoprimljene članice u EU i Hrvatska koju je KUD Bukovac predstavljao.
Društvo broji oko 90 aktivnih članova i djeluje u tri odjela - folklorni odio djece i odraslih i tamburaški odio.
Za svoj doprinos njegovanju kulturne baštine i folklorne tradicije Bukovcu je za 80. obljetnicu rada dodijeljena Povelja grada Zagreba.

MJEŠOVITA KLAPA "FILIP DEVIĆ"

Mješovita klapa "Filip Dević" osnovana je 1978. godine i djeluje u sklopu Kulturno-umjetničkog društva željezničara "Filip Dević". U svom repertoaru njeguje tradicionalne pučke dalmatinske pjesme, starogradske melodije i na klapski način obrađene zabavne melodije, i to ponajprije one najpopularnije sa Splitskih festivala i Melodija hrvatskog Jadrana, koje izvodi uz instrumentalnu pratnju. Ako su ti festivali, izrasli na glazbenoj baštini dalmatinske pjesme, dokazali svoj primat na hrvatskoj estradi - mješovita klapa "Filip Dević" je zabavne pjesme tih festivala, pjevajući ih u klapskoj obradbi, vratila u dalmatinsku pjesmu i produžila im evergreenski eho čak i kad bi ih izvorni pjevači skinuli s repertoara.
Klapa je iznimnom kvalitetom izvedaba i specifičnim stilom, u svomu godinama nepromijenjenom sastavu netradicionalnome za dalmatinsko pjevanje, vrlo brzo stekla popularnost i ugled u publike i stručnjaka.
U svomu dugogodišnjem djelovanju klapa je ostvarila veliki broj nastupa u zemlji i širom svijeta, među kojima treba posebno istaknuti dva gostovanja u Australiji i Novom Zelandu te dva gostovanja u SAD-u.
Klapa je uz diskografska izdanja s ostalim sekcijama Društva objavila i tri samostalna diskografska izdanja: ploču i kasetu "Piva klapa ispod volta", CD "Sićaš li se Splita grada", s pjesmama posvećenima gradu Splitu povodom 1700. obljetnice grada, te najnoviji CD "Noći u Dalmaciji".

ANSAMBL PUTOKAZI

Putokazi su jedinstvena glazbena pojava na hrvatskoj sceni još od 22.veljače1984. godine. Višeglasnu izvedbu ukomponiranu u decentne orkestracije prati plesni i scenski pokret pjevača. Oni su prvi ansambl takve vrste u srednjoj i istočnoj Europi. Do sada je 600 mladih pjevača u dobi od 15 do 25 godina "odrastalo" u Putokazima oblikujući stajališta o glazbi i životu, a za svoj su rad dobili mnoga priznanja.

KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO "ULJANIK", PULA

KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO "ULJANIK", osnovano 1967. godine, jedino je folklorno društvo u Istri, a i među rijetkima u Hrvatskoj koje osim koreografija tradicijskih plesova užeg zavičaja, na repertoaru ima plesove iz gotovo svih krajeva Hrvatske. Svoj program obogaćuje i plesovima iz susjednih zemalja: Slovenije, Bosne, Srbije i Makedonije. Koreografije potpisuju Stjepan Celić, Salko Salihi i Nerina Štajner iz Pule i Milivoj Miljan iz Repušnice. Valja istaknuti da ovo društvo pod vodstvom Drage Draguzeta njeguje i glazbenu baštinu: izvornu istarsku pjesmu i svirku na istarskim glazbalima kao i izvorne pjesme iz drugih krajeva Hrvatske, koje kvalitetno izvodi narodni orkestar pod vodstvom gospodina Josipa Lebara. Svoj vrstan program KUD "Uljanik" predstavlja na brojnim nastupima u zemlji i inozemstvu - samo posljednjih 10 godina ovo je društvo imalo više od 350 nastupa u gotovo svim zemljama Europe - kao i sudjelovanjem na županijskim, republičkim i međunarodnim smotrama i festivalima. Dobitnik je i brojnih priznanja i nagrada.

DUNJA KNEBL

Dunja Knebl rođena je u Zagrebu. Živjela je u SAD-u, Indoneziji i Rusiji. Veći dio života radila je kao prevoditeljica i profesorica jezika, a najdraži hobi joj je uvijek bio pjevanje narodnih pjesama iz različitih zemalja. Nakon što je 1993. otkrila da tisuće pjesama iz Hrvatske nisu nikada snimljene, počela je obrađivati i snimati pjesme koje pronalazi u knjigama. Od tada je snimila sedam albuma, sudjelovala na mnogim kompilacijama, a ima i dvije vlastite kazališne predstave. Osim što pjeva u najrazličitijim prigodama, koncertima, TV i radio emisijama u Hrvatskoj i inozemstvu, Dunja Knebl vodi etno-radionice na kojima uči sudionike pjevati tradicijske pjesme. Ima vrlo bogati repertoar - samo iz Hrvartske je na njemu nekoliko stotina pjesama. Nastupa uz pratnju svoje gitare ili malih udarljki, te u kombinaciji s drugim glazbenicima. Info: www.dunjaknebl.com

Copyright © 2005. - Hrvatski savez "Joga u svakodnevnom životu" - sva prava pridržana